Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2012 17:55 - Не искам да съм конкурентноспособен!
Автор: achoachev Категория: Други   
Прочетен: 749 Коментари: 0 Гласове:
2



     

         Аз не искам да се огъвам,навеждам, подстрекавам,подставям, наемам, сливам,залагам,продавам,тъпча по главите, подслушвам, шпионирамнадзъртам, лъжа, измъквам, търся кусури, давя, тормозя, задържам, унищожавам, овалвам в кал,правя на пух и прах, унижавам и се унижавам,късам нервиту (своите и на другите),провокирам,използвам слабостта, бедността, глупостта на другите.

         Няма нищо заради  което бих искал да бъда конкурентоспособен, заради което съм готов  да се събудя в студена пот от вечен и постоянен страх за това,че  някой ще се приближи  също ... и ще започне да ме огъва, натиска, подбужда и т.н

         Някак си вместо  мен са решили, че имам  нужда от  това,че  трябва да общувам именно с такива хора и че ако не съм се спуснал в ада при тези чудовища в човешки образ и не  консумирам адекватни ежедневни дози допинг против очовечаване така  че мизантропията ми да стигне до екстремум в тази конкурентна кланица, където не вирее нищо човешко , а то само се промъква  като грешка,слабост от която веднага се  възползват.

         По неизвестна за мен  причина някой решава, че отказът ми  от контакт с тези чудовища ще доведе до нещо  лошо  за  мен,ще  гладувам и  ще ми е студено ,ще пропадна  и ще ме намерят в някоя канавка.

         Вече четвърт век чакам  този момент. но явно аз не се нуждая от толкова много контакти ,или чудовищата в съдбата ми са малко,но някак си все още не съм намерил  канавката в  която са ми определили да падна ако не…

          Чувствам,че и децата ми ще бъдат изкушавани по същия начин, защото всички горепосочени прелести на съвремието  също  са им чужди, защото съм ги учил,че срещу всяка сила (обратно на законите на физиката ) ще се намери  по-голяма сила,срещу всеки умник ще се намери още по -умен  ... явно те не са  късметлии можеха да си организират такъв бурен живот! 

        
Не искам народът, част от който съм  аз, също да желае  за другите нации да се огъват, навеждат  …  и т.н.

  
        
И няма нищо, заради  което той би трпбвало  да бъде конкурентоспособен и нещо,заради  което  би искал да се събуди в студена пот …  и т.н...

 
        
И няма   нищо заради което  икономиката на страната ни от семейната до държавната  да бъде конкурентоспособна и нещо,зарди  което тя би искала да се събуди до в една студена пот и т.н. 

         И най-важното, защо вместо  мен са решили, че не мога да общувам само с такива   като мен? С кого да се конкурирам-с хамалина,доктора,даскала,автомонтьора,келнера?... 

         т.е. те трябва да се откажат от всичките си дела за да намразят конкурентите си и веднага да започнат да планират  тяхното унищожаване? .. такива като мен- хамали,доктори,даскали,автомонтьори,келнетри, учители, ?...и т.н.

 
        
Отхвърлянето на всичко човешко и подчиняването на най-долните животински инстинкти ,измъкнати от  небитието, където човечеството усърдно гие натиквало   милион години, изцеждайки всичкия си гняв натрупан по време на закуската с порция зверство-всички тези хора трябва просто да се  нахвърлят върху  конкурентите си,яростно да ги душат  и хапят в плътта им? 

         Аз не искам да слушам повече  тези глупости за конкурентната борба!

 
        
Който има желание, да се състезава и да се бори, но да не въвличай нито мен ,нито моите деца в това глупаво клане. Ние сме в състояние да си намерим среда,в която просто лекуват,учат,правят проекти и гасят пожари, зареждат сутрин хляб в магазина и не  се конкурират с никого, по-скоро обратното, те  всяка сутрин си довличат задника до работното  място. , защото  знаят, че ако не го направят, ще дойдат  конкурентите чудовища  и всичката им усилена  работа  ще бъде  унищожена.

 




Гласувай:
2


Вълнообразно


Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930